Pytania i odpowiedzi

1. Jaki jest koszt dekoracji i od czego jest on zależny?

Koszt dekoracji jest uzależniony przede wszystkim od ilości żywych kwiatów, świec, czy w jej zakres wchodzą pokrowce, obrusy, podsufitki itp.
Wyceny dekoracji dokonujemy po odpowiedzi na poniższe pytania:

  • termin Ślubu?
  • miejsce wesela, nazwa sali?
  • ilość gości?
  • jaki kolor Państwa interesuje?

Czy w skład dekoracji Sali wchodzą:

  • pokrowce na krzesła?
  • obrusy na stoły?
  • podsufitki (materiały na suficie)?
  • balony? (kiście, girlandy?)
  • żywe kwiaty?

2. W jakie dni tygodnia wykonuje się dekoracje i jaki jest czas jej wykonania?

Dekoracje są wykonywane od środy do soboty w zależności od ilości sal i kościołów, które są do zrealizowania na dany weekend. Przy ustalaniu terminu dekoracji dostosowujemy się przede wszystkim do dostępności sali/Domu Weselnego/Restauracji oraz Państwa Młodych. Dekoracje kościoła są wykonywane w pt. wieczorem bądź w sobotę rano.

3. Kiedy wykonuje się demontaż dekoracji i kto jest za to odpowiedzialny?

Za demontaż dekoracji są odpowiedzialni pracownicy An-art STUDIO.
Demontaż dekoracji sali w poniedziałek, demontaż dekoracji kościoła w sobotę zaraz po Ślubie.

4. W jaki sposób można zamówić usługi dekoratorskie?

Poprzez kontakt telefoniczny, e-mail, FB, na spotkaniu w naszej pracowni.
Najpierw jest przeprowadzony wywiad, następnie wycena i na koniec następuje podpisanie umowy.

5. Kiedy najlepiej zarezerwować termin wykonania lub wypożyczenia dekoracji?

Najlepiej w jak najszybszym terminie, wtedy mają Państwo więcej kolorów i dekoracji do wyboru.

6. Czy za konsultacje trzeba zapłacić?

Konsultacja jest bezpłatna, spotkania odbywają się w naszej pracowni, na sali bądź w kościele.

7. Czy firma pobiera kaucje za wypożyczenie dekoracji?

Za wypożyczenie dekoracji (pokrowce, obrusy, podsufitki, wazony, świeczniki itp.) płacą Państwo przy odbiorze, zaś za wszelkie zniszczenia podczas zwrotu.

8. Czy dodatkowo doliczany jest koszt dojazdu na miejsce dekoracji?

Koszt dojazdu na miejsce jest wliczony w koszt dekoracji sali bądź kościoła.

9. Kiedy należy dokonać płatności za usługi dekoratorskie lub wypożyczenie dekoracji?

W trakcie podpisania umowy wpłacają Państwo zadatek w wysokości 100 zł. gotówką bądź na podane konto firmowe, zaś reszta kwoty jest uregulowana najpóźniej w dzień dekoracji.

10. Do dnia ślubu/uroczystości przebywamy za granicą, czy mimo tego jest możliwość skorzystania z usług firmy?

Oczywiście jest taka możliwość, podpisujemy wtedy umowę poprzez e-mail, wpłacają Państwo zadatek na podane konto, a resztę kwoty standardowo do dnia dekoracji na konto bądź osobiście na sali bądź w kościele.